در پیام تسلیت حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به مناسبت شهادت سردار سلیمانی عنوان شد:

دشمن باید منتظر مقابله به مثل کوبنده ایران باشد

چاپ خبر
شناسه خبر: 1223
تاریخ انتشار: 04 ژانویه 202016:13
حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) با صدور پیام تسلیتی به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام و ایران قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان باوفایش پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود.
دشمن باید منتظر مقابله به مثل کوبنده ایران باشد

 ‍‍ “?بسم رب الشهداء و الصدیقین?”

«شهادت هنر مردان خداست»

▪️روح بلند سردار بزرگ ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی در بی تابی دوری از همرزمان شهیدش، به ملکوت اعلی پیوست . دشمن زبون که عاجز از رویایی مستقیم با تربیت شدگان مکتب سرخ امام حسین(ع) بود با کمین در مسیر عبور فرزند دلیر میهن جان عزیز او را گرفت تا شاید به زعم خود ضربه ای کاری بر توان دفاعی کشورمان وارد نماید. غافل از اینکه ایران بیشه شیران است و از هر قطره خون پاکباختگان خاک گلگون مان، سرداران شجاعی سر بر خواهند آورد که خواب را از چشمان خصم نابکار خواهند ربود و خود را سپر بلای کشور و ملت خویش خواهند کرد.
▪️حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) با دنیایی از غم و اندوه جانکاه در سوگ این مصیبت بزرگ، عملیات تروریستی امریکایی ها در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وفادارش را به شدیدترین وجه محکوم می نماید و این ضایعه عظیم را به حضور فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، آحاد ملت و همرزمانش در محور مقاومت و بویژه به خانواده معزز آن عزیز که چنین فرزند برومندی را در دامان خویش پرورش داده اند تسلیت می گوید.
▪️طبعا کسانی که با محاسبات اشتباه خود در صدد ضربه زدن به امنیت ملی و توان دفاعی کشورمان بوده اند باید منتظر مقابله به مثل کوبنده نیروهای توانمند نظامی ایران و تربیت شدگان جان برکف آن سردار شهید باشند. ▪️
در پایان یاد و خاطره همه شهدای گلگون کفن ایران عزیز بویژه این شهید سعید و همرزمانش را گرامی می داریم و انتظار داریم در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهرشان، تجلیل شایسته ای از خدمات بی بدیل این مردان خدایی از طرف مردم شهیدپرور ایران بعمل آید.

«حزب همبستگی دانش آموختگان ایران»

برچسب ها:

دیدگاه خود را ارسال کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.