طی اطلاعیه ای اعلام شد

فراخوان حزب هدا برای ثبت نام در انتخابات شورایاری های تهران

چاپ خبر
شناسه خبر: 620
تاریخ انتشار: 03 جولای 201910:05
حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) با انتشار فراخوانی از کلیه متخصصان، اندیشمندان و صاحنظران در مسایل مختلف اجتماعی و فعالان مدنی تقاضا نمود با ثبت نام در انتخابات شورایاری های شهر تهران، به شکل گیری این نهاد مدنی کمک کنند و کارایی و اثربخشی آن را افزایش دهند
فراخوان حزب هدا برای ثبت نام در انتخابات شورایاری های تهران

«بسمه تعالی»

«وَ أَمْرَهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ»«وَ شَاوِرْهُمْ فِی الأَْمْرَ»

شهروندان گرامی کلانشهر تهران

همانطوری که استحضار دارید فرآیند ثبت نام و مقدمات برگزاری انتخابات شورایاری ها در سطح شهر تهران از جانب شورای شهر تهران آغاز گردیده است . با توجه به اینکه از اهداف تشکیل شورایاری ها بهره گیری از اندیشه، تخصص و تجربه شهروندان در اداره امور شهری، جلب مشارکت معتمدین و ساکنین محله ها، برقراری ارتباط بین ساکنین محله ها با شورای شهر، شهرداری تهران و سایر دستگاه های اجرایی، گسترش نظارت شهروندان در امور مختلف، واگذاری امور محله ها به خود مردم و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت شهروندان می باشد. همچنین در اساسنامه مصوب شورای اسلامی شهرتهران وظایف متعددی برای این نهاد مدنی پیش بینی شده است لذا مشارکت حداکثری همه شهروندان در این فرآیند، موجب بهبود هرچه بیشتر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به آحاد جامعه خواهدبود.

حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به عنوان یک تشکل مدنی نخبه گرا، تحول خواه و نوگرا، از تمامی افرادی که از تجربه، تخصص و شایستگی لازم برای حضور در جمع شورای یاری محلات ۳۵۴ گانه تهران برخوردارند دعوت بعمل می آورد با احساس وظیفه جهت تقویت نظارت عمومی بر عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمات رسانی شهری در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام بعنوان کاندیدا اقدام نمایند تا در گام بعد با جلب اعتماد و اطمینان ساکنان محلات ذیربط، شاهد تشکیل و فعالیت هسته های فعال یکی از اثرگذارترین نهادهای مدنی در گستره کلانشهر تهران باشیم. طبعا اجرای موفقیت آمیز استقرار و فعالیت شورایاری ها در شهر تهران می تواند الگوی مناسبی برای تمامی کلانشهرها و شهرهای کشور برای مشارکت در فرآیند تصمیم گیری و نظارت بر امور اجرایی کشور باشد.

حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با افتخار از کاندیداهای شورایاری محلات مختلف تهران دعوت می نماید برای برخورداری از اعلام حمایت این حزب، رزومه و شماره تماس خود را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۶۴۳۷۵۵۶۷ و یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۸۸۶۱۱۶۰ ارسال نمایند.

روابط عمومی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران(هدا)

برچسب ها:

دیدگاه خود را ارسال کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.